Novem inwestuje w nowe kompetencje
Agencja Novem, rozszerza ofertę o działania związane z doradztwem i strategią komunikacji. 17 lutego 2016 roku Agencja objęła większościowy pakiet udziałów w spółce Brave Girls. Celem poszerzenia struktury Grupy Novem o spółkę Brave Girls jest zwiększenie skuteczności prowadzonych aktywności w Internecie. Spółka odpowiedzialna będzie za wsparcie Klientów w tworzeniu nowoczesnej strategii marki oraz strategii marketingowej (w tym social mediowej), uwzględniającej spojrzenie na markę przez pryzmat nowych mediów i nowych możliwości.
2016-02-22, 10:39

Brave Girls tworzy Justyna Bąba oraz Olga Karasińska. Ten dwuosobowy team ma za sobą wieloletnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i planów marketingowych dla polskich i międzynarodowych marek. 12-letnie doświadczenie Justyny w pracy dla wydawnictw, agencji reklamowych (m.in. w Agencji Reklamowej S4), marketerów oraz start-upów dało jej wachlarz kompetencji marketingowych oraz menedżerskich w zakresie analiz, koordynacji badań, tworzenia strategii, planowania marketingowego oraz długofalowej opieki nad marką. Olga Karasińska, ekspert od kreatywnych idei strategicznych i niestandardowych briefingów oraz inspirujących pomysłów z zakresu social media, zdobywała przez ostatnie 9 lat kwalifikacje i wiedzę, pracując dla europejskich sieci kulturalnych, agencji reklamowych i start-upów.

Główne cele Brave Girls to oferowanie marketerom wsparcia w budowaniu marek oraz sprzedaży w nowoczesnym wydaniu, opartym na maksymalnym zbliżaniu się do grup docelowych, korzystaniu z wielu źródeł danych i efektywnym wykorzystywaniu nowych możliwości komunikacji digital.

„Synergia z Novem, która zapewnia efektywność w online i dostęp do najnowocześniejszej analityki, daje nam szansę na oferowanie klientom komplementarnej, nowoczesnej usługi marketingowej – od strategii po planowanie i efektywny zakup mediów oraz od zainteresowania i zaangażowania do skutecznej sprzedaży, opartej na wykorzystaniu wiedzy z wielu źródeł danych oraz doświadczeniu, jak tą wiedzę pomysłowo i efektywnie wykorzystać w kanałach digital” – mówi Justyna Bąba, Prezes spółki Brave Girls.

Jak informuje Jacek Pasławski, CEO Novem: „W 2016 roku chcemy naszym Klientom zaoferować poszerzenie kompetencji Novem w kilku kluczowych obszarach. Doradztwo strategiczne w budowaniu efektywnej komunikacji marek i produktów jest pierwszym z nich. Inwestując w Brave Girls, mamy przekonanie, że do grupy Novem dołącza bardzo doświadczony butik strategiczny o fantastycznym potencjale kreatywnym dla naszych Klientów”.

Do grona stałych Klientów Grupy Novem należą m.in.: mbank, Play, Aviva, BP, Morele.net, Kredito24, RMF FM, Bank SMART, Wawel, Bank Zachodni BZWK, Bank Millennium, Provident, BIZ Bank.

KONTAKT / AUTOR
Kamila Buturla
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.